شناسهٔ خبر: 150095 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اولویت اجرای پروژه‌های راهداری خوزستان در راه‌های شریانی است

راهداری خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: پروژه‌ها و اقدامات راهداری با اولویت راه‌های شریانی استان انجام شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در جلسه شواری اداری این اداره کل اظهار کرد: اقدامات خوبی در سطح راه‌های استان درحال اجرا هستند اما انجام این اقدامات باید با برنامه ریزی و اولویت‌بندی از سوی روسای ادارات شهرستان‌ها همراه باشد. 

وی با بیان اینکه پروژه‌ها و اقدامات راهداری با اولویت راه‌های شریانی استان انجام شوند، افزود: باتوجه به هشدارهای هواشناسی، روند ساماندهی پل‌ها و ابنیه فنی حوزه راه‌های شهرستان‌ها به منظور حفظ و ارتقاء ایمنی راه‌ها در بارندگی‌های پیش رو ادامه داشته باشد تا در صورت بروز سیل با مشکل مواجه نشویم. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: علاوه بر اقدامات بخش راهداری، روسای ادارات شهرستان‌ها باید نظارت بر ناوگان باری و مسافری، تردد بارهای ترافیکی و فعالیت شرکت‌های حمل و نقلی را در دستور کار خود قرار دهند. 

جولانژاد یادآور شد: فعالیت کارگاه‌های جاده‌ای باید توسط روسای شهرستان‌ها به مرکز مدیریت راه‌های اداره کل اطلاع داده شود تا با ثبت در سامانه ۱۴۱ و اطلاع‌رسانی به موقع، هم استانی‌ها از انسدادهای احتمالی محورهای مطلع شوند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی نیز بصورت مستمر توسط شهرستان‌ها انجام شود.