شناسهٔ خبر: 150106 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

مطالعات ژئوتکنیک دریایی در بنادر گناوه، دیلم و دیر انجام شد

کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اعلام انجام آزمایش‌های ژئوتکنیکی در محل پالایشگاه‌های نفتی جنوب کشور از همکاری آن شرکت با سازمان بنادر برای انجام مطالعات در برخی بنادر جنوب کشور خبر داد.

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بخشی از فعالیت‌های آن شرکت را در مشارکت با سایر سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در توسعه سواحل مکران در چهار استان جنوبی کشور شامل سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان برای آزمایش‌های ژئوتکنیک و کنترل کیفی عنوان کرد.

همکاری با وزارت راه و شهرسازی در انجام مطالعات بنادر گناوه، دیر و دیلم

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در انجام مطالعات ژئوتکنیک دریایی و توسعه بنادر با سازمان بنادر و دریانوردی مشارکت داشتیم که این مطالعات و آزمایش‌ها با هدف ارتقای کیفی در سه بندر گناوه، دیلم و دیر انجام شد. همچنین در خصوص همکاری‌های نفتی و پالایشگاهی نیز مطالعات ژئوتکنیک انجام شده است.

مرکز کنترل کیفی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در چابهار دایر است

کیانپور با تاکید بر توسعه فعالیت‌های دریایی گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در چابهار توسعه یافته و با تجهیزات به روز، تجهیز شده است.

وی افزود: در تلاش هستیم تا از خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سیستان و بلوچستان بهره بیشتری برای توسعه سواحل مکران و کیفیت بخشی به تمامی پروژه‌ها، ببریم.