شناسهٔ خبر: 150130 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان

محمد جولانژاد رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تلاش‌های مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در ایام اربعین ۱۴۰۲ تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، محمدحسین سرمست رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی (ع) و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارسال پیامی از تلاش‌های محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در اربعین حسینی (ع) ۱۴۰۲ تجلیل کرد. 

در متن پیام رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی (ع) آمده است: ضمن آرزوی قبولی خدمات و تلاش‌های معنوی شما در مسیر سرشار از عشق حسینی (ع)، و به پاس خدمات صادقانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان در کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی (ع) ۱۴۰۲ جهت تامین سلامت زائرین در این کنگره عظیم راهپیمایی، از جنابعالی و کلیه مجموعه تحت مدیریت شما تشکر نموده و از خدای منان برای شما و همکارانتان موفقیت روز افزون در راه و مسیر اهل بیت علیهم السلام را خواستارم. 

با استعانت از الطاف بیکران الهی و در سایه توجهات حضرت بقیت الله الاعظم مهدی موعود (عج) همواره در تمام مراحل زندگی سربلند و پیروز باشید.