شناسهٔ خبر: 150156 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برقراری ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در چهارمحال و بختیاری همزمان با سفر رئیس جمهور

ستاد ارتباطات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برقراری ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در چهارمحال و بختیاری همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان، گفت: این ستاد از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۶ آبان ماه به مدت سه روز فعال است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به برقراری ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در چهارمحال و بختیاری همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان، اظهار کرد: این ستاد از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۶ آبان ماه به مدت سه روز با حضور ارسلان مالکی، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین حسین مذنب، مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و  حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی  فعال است.

وی افزود: ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در محل خیابان آیت‌الله طالقانی، بالاتر از صدا و سیما، درب غربی دانشکده فنی پسران برقرار خواهد بود و طی این سه روز تعدادی از معاونان وزیر راه و شهرسازی و مدیران کل حوزه وزارتی پاسخگوی شهروندان خواهند بود.

مقصودی با اشاره به اینکه سفر ریاست جمهور و هیأت دولت به چهارمحال و بختیاری نهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی حوزه کاری وزارت راه و شهرسازی ستاد ارتباطات مردمی این وزارتخانه به مدت سه روز برقرار خواهد بود.