شناسهٔ خبر: 150170 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز جهانی الکترونیک هواپیمایی انجام شد؛

بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها از اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی

بازدید معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به مناسبت ۱۲ نوامبر روز جهانی الکترونیک هواپیمایی (ATSEP) با حضور در مرکز کنترل فضای کشور از ادارات ستادی اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به مناسبت ۱۲ نوامبر روز جهانی الکترونیک هواپیمایی (ATSEP) با حضور در مرکز کنترل فضای کشور از ادارات ستادی اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی بازدید کرد.

 نخجوانی به همراه علی قاسم‌زاده عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی، حسن امجدی عضو هیات مدیره و راهبر توسعه مدیریت و منابع، هادی یوسف پورآذری عضو هیات مدیره و راهبر برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی و محمد الهی نیا معاون عملیات هوانوردی ضمن بازدید از کارگاه های ادارات ستادی و هسته الکترونیک در مرکز کنترل فضای کشور از بخش های مختلف ارتباطی، نظارتی و راداری دیدن و با متخصصان این واحدها گفتگو کرد.

وی ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی الکترونیک هواپیمایی و قدردانی از کارکنان متخصص در اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی، همت بلند آنان را در نصب، نگهداری و تعمیر تجهیزات ستود و گفت: بی شک توانمندی متخصصان شرکت فرودگاه‌ها در بروز نگه داشتن تجهیزات سهم بسزایی در انجام پروازهای ایمن دارد.

 نخجوانی ضمن قدردانی از محمد علی قربی مدیر اجرایی پروژه راه اندازی ایستگاه رادار تنگ ریز بر افتتاح به موقع آن که نصب آن حاصل تلاش متعهدانه و مخلصانه متخصصان ATSEP است، تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛مدیرعامل شرکت فرودگاه ها پیگیری مطالبات کارکنان در جهت رفع مشکلات آنان را نیز مورد توجه قرار داد.