شناسهٔ خبر: 150192 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۳۸۴ واحد از پروژه زون A در زنجان آماده تحویل به متقاضیان است

سعید شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به انتخاب واحد پروژه ۸۶۶ واحدی زون A در سایت کوی زیتون در غرب شهر زنجان اشاره کرد و گفت : ۳۸۴ واحد از این پروژه در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی و تکمیل زیرساخت ها آماده تحویل به متقاضیان است.

سعید شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با بیان اینکه ۳۸۴ واحد از پروژه زون A در زنجان آماده تحویل به متقاضیان است، گفت: در فاز نخست ۲۲ بلوک به تعداد ۳۸۴ واحد جهت انتخاب واحد آماده  شده است.

وی اظهار کرد: انتخاب واحد در سه هفته متوالی در گروه‌های چند نفره در دو شیفت صبح و عصر انجام می‌شود. 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سه بلوک از سه تیپ A, B,E واحدمسکونی نمونه داریم و متقاضیان در این بلوک ها  نسبت به انتخاب واحد خود اقدام می کنند.

شاهین فر بر لزوم تقویت همکاری شرکتهای خدمات رسان در تامین آب، برق و گاز پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و بیان داشت:  شبکه توزیع آب و  گاز داخل سایت را انجام دادیم ولی باید به شبکه اصلی متصل شود و در این میان شرکتهای خدمات رسان (آب،برق ،فاضلاب و گاز )نسبت به تامین زیر ساختها در پروژه زون A همکاری لازم را داشته باشند.