شناسهٔ خبر: 150197 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

بخشی از پروژه M۲ در شهر زنجان تا پایان امسال تحویل متقاضیان می‌شود

مهندس اسماعیلی3 مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بخشی از پروژه M۲ در سایت کوی زنگان در شهر زنجان تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی روز سه شنبه در برنامه رادیویی گفتگو (دانشیق) در محل شبکه اشراق زنجان، با بیان اینکه ساخت ۱۹ هزار واحد مسکونی در قالب پروژه نهضت ملی مسکن در استان زنجان آغاز شده است، گفت: از این تعداد ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر زنجان در حال اجرا است.  

وی ابراز کرد: بیشترین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان در دست ساخت است و پیشرفت فیزیکی قابل توجهی هم دارند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بیش از ۶۰ درصد است.  

اسماعیلی، با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به اجرای سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار تاکید دارد، گفت: بنده از متقاضیان نهضت ملی مسکن که با وجود تمام مشکلات اقتصادی در تکمیل آورده نهایی خود در پروژه، با اداره کل راه و شهرسازی استان همکاری می‌کنند تشکر و قدر دانی می‌کنم. 

 وی، به پروژه M۲ در سایت کوی زنگان در شرق زنجان اشاره کرد و گفت: این پروژه در سه زون با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۸ درصد، ۶۳ درصد و ۶۰ درصد در دست ساخت است و در فازهای مختلف به متقاضیان تحویل داده می‌شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تاکید کرد: بخشی از پروژه  M۲ در سایت کوی زنگان در شهر زنجان تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود.