شناسهٔ خبر: 150226 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در پنجمین نشست رؤسای ادارات ارتباطات واطلاع رسانی مطرح شد

اجرای پیوست رسانه ای پروژه های وزارت راه و شهرسازی

ببینید| پنجمین نشست رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی با رؤسای ادارت ارتباطات و اطلاع رسانی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی امروز در پنجمین نشست رؤسای ادارات ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی این وزارتخانه از اجرای پیوست رسانه ای پروژه های وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه های خبری وزارت راه و شهرسازی، وحید قربانی در نشست هم اندیشی رؤسای ادارات ارتباطات واطلاع رسانی این وزارتخانه در سراسر کشور که به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد طراحی ، تهیه و اجرای دقیق پیوست رسانه ای پروژه های وزارت راه و شهرسازی را جز اولویت های اجرایی ادارت روابط عمومی سراسر کشور دانست.
وحید قربانی در ادامه با اشاره به استفاده از نیروهای متخصص و با انگیزه در حوزه روابط عمومی ادارات سراسر کشور از سهمیه اختصاص یافته برای جذب در این حوزه در ازمون اداری استخدامی برگزار شده و انجام مصاحبه تخصصی و جذب کارمند رسمی رشته روابط عمومی در ادارات کل راه و شهرسازی لارستان، کرمان جنوب، سمنان، شاهرود خبر داد.
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع وزارت راه و شهرسازی در این نشست به موضوع اجرای پویش جدید اهدای زمین در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در آینده نزدیک در سراسر کشور خبر داد و گفت: انتظار می رود رؤسای ادرات ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهر سازی استان ها همانند دو پویش موفق برگزار شده امسال در این زمینه اهتمام ویژه در اجرای پیوست رسانه این موضوع داشته باشند و برنامه ریزی لازم برای اطلاع رسانی کامل در این خصوص انجام شود.
قربانی همچنین با اشاره به نهضت اتمام پروژه های نیمه تمام که در وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است گفت: نهضت اتمام پروژه های نیمه تمام کشور در تمام بخش های وزارت خانه در حال پیگیری شبانه روزی است و افتتاح های چند ماهه پروژه های بر زمین مانده این سالها در ایام سپری شده مبین این موضوع است از این رو می بایست برای تبیین ، اطلاع رسانی و ایجاد روحیه خودباوری نیز با برنامه ریزی دقیق در حوزه روابط عمومی هم راستای این نهضت اقدام نمود.
وحید قربانی پس از شنیدن نظرات و پیشنهادی های تمام رؤسای ادارات ارتباطات و اطلاع رسانی استان‌ها با تقدیر از عملکرد برتر استانهای اصفهان، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان در انتشار محتوا اقدامات ادارت راه و شهرسازی، از فعالیت های همه همکاران در حوزه پاسخگویی و ارتباطات مردمی قدردانی کرد.
وی در ادامه به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت برای توانمند سازی کارکنان روابط عمومی اشاره و اعلام کرد: تا پایان سال برگزاری چند دوره آموزشی مصوب تخصصی روابط عمومی پیش بینی شده است که بنابر برنامه آموزشی با حضور اعضای روابط عمومی ها در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
در این نشست دبیران شورای هماهنگی روابط عمومی پیشنهاد ها و نقطه نظرات خود را در خصوص ارتقای سطح عملکرد روابط عمومی بیان کردند.
تشکیل صندوق اعتباری شورای همکاری روابط عمومی ها در استان، توجه به برنامه ریزی و امادگی با موضوع سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳، توجه به پیوست رسانه ای طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور به ویژه در نیمه دوم امسال و سال ۱۴۰۳ و اجرای قانونی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات  از موضوعات مطرح شده و مورد بحث در این نشست سه ساعته بود.
در یکسال گذشته برای هماهنگی امور روابط عمومی با حضور رئیس مرکز و رؤسای ادارات ارتباطات واطلاع رسانی در سراسر کشور پنج نشست تخصصی برگزار شده است.