شناسهٔ خبر: 150231 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

زمین شماره ۲ ورزشگاه بناب با ۲۰ میلیاردتومان سرمایه‌گذاری افتتاح شد

افتتاح مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از افتتاح زمین شماره ۲ ورزشگاه بناب با ۲۰ میلیاردتومان سرمایه، خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از افتتاح زمین شماره ۲ استادیوم ۱۵ هزار نفری مجتمع بزرگ ورزشی ولایت شهرستان بناب خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: زمین شماره ۲ و چمن تمرینی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بناب در آذربایجان شرقی امروز با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیاردتومان افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی ودولتی یادآور شد: ورزشگاه بناب در زمینی به مساحت ۱۶۵ هزار و ۹۰۵ مترمربع در ۳ طبقه در حال اجراست که بعد از استادیوم یادگار امام(ره) دومین ورزشگاه در استان آذربایجان‌شرقی است که شامل پیست دو و میدانی، زمین چمن اصلی و زمین چمن تمرینی است.

در این مراسم، نیک‌مرام معاون فنی و مهندسی سازمان مجری، شریفی مدیرکل سازمان مجری، باقری نماینده بناب، مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار بناب و پیشکسوتان ورزش شهرستان بناب حضور داشتند.

بر اساس اعلام سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، از جمله فعالیت های انجام شده در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بناب، می توان به اجرای کامل اسکلت بتن آرمه سازه ورزشگاه و ساخت و نصب گرادیان‌های مخصوص بتنی تماشاگران، اجرای زیرسازی و روسازی خیابان‌ها و محوطه داخلی ساخت مجموع به همراه پارکینگ به متراژ ۱۶ هزار مترمربع، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی در محوطه سایت زمین‌های چمن به طول ۴ کیلومتر، اجرای کامل زیرسازی و پیش دومیدانی و پیست دوچرخه سواری و پیست دو استقامت، اجرای کامل زهکشی‌های زمین چمن اصلی و زمین تمرینی، اشاره کرد.