شناسهٔ خبر: 150236 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی:

عملیات احداث بیمارستان ۳۵۰ تختی مراغه آغاز شد/بیمارستان سینای مراغه تکمیل می‌شود

بیمارستان مراغه مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با بیان آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۳۵۰ تختی مراغه، از روند تکمیل بیمارستان سینای مراغه بازدید کرد و گفت: تکمیل ساختمان الحاقی به بیمارستان سینای مراغه در صورت تامین اعتبار، امسال تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در سفر به استان آذربایجان شرقی و مراغه از دو بیمارستانی که توسط آن سازمان در شهرستان مراغه در حال احداث است بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بیان جزییات این پروژه‌های بیمارستانی که توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در حال اجراست، گفت: عملیات اجرایی بیمارستان ۳۵۰ تختی مراغه به پیمانکاران واگذار شده است و پیمانکاران در حال تجهیز کارگاه و آغاز عملیات اجرایی هستند. پروژه در زمینی به متراژ ۵.۵ هکتار و با زیربنای ۳۵ هزار مترمربع احداث می‌شود.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی مبلغ قرارداد اسکلت پروژه را در حدود ۳۰۰ میلیاردتومان عنوان کرد و گفت: مدت این قرارداد در بخش اسکلت ۲۴ ماه تعیین شده است.

نبیان همچنین در این سفر از بیمارستان الحاقی مراغه (بیمارستان سینا) بازدید کرد.

نبیان توضیح داد: مقرر است تا به بیمارستان سینای مراغه که هم‌اکنون ۱۶۰ تخت دارد ساختمانی با ۷۸ تخت الحاق شود. پیشرفت فیزیکی بیمارستان مراغه بیش از ۸۵ درصد است و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال امکان تکمیل شدن را دارد.

به گفته وی، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه ۱۰۰ میلیاردتومان است.