شناسهٔ خبر: 150239 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

هم‌زمان با سفر رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی انجام می‌شود؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۵۳ پروژه در حوزه راهداری استان چهارمحال و بختیاری

افتتاح جاده در سفر رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان چهارمحال و بختیاری، ۲۵۳ پروژه حوزه راهداری وحمل‌ و نقل جاده‌ای با مجموع ۲۳ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار، افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ۲۵۳ پروژه حوزه راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای در استان چهارمحال و بختیاری با مجموع ۲۳ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس‌ جمهور کشورمان به این استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

بهره‌برداری از ۱۳۹ پروژه با اعتبار ۱۳۰ هزار و ۳۰ میلیارد ریال

به گزارش سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، از این تعداد، ۱۳۹ پروژه با اعتبار ۱۳۰ هزار و ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که ۴۶ پروژه از آن‌ در حوزه آسفالت محورهای شریانی، اصلی و روستایی، ۲۴ پروژه در حوزه ابنیه فنی و رفع نقاط پرحادثه‌ و ۱۰ پروژه در حوزه ایمنی (خط‌کشی، نصب حفاظ و علائم) قابل افتتاح هستند.

همچنین ۲۱ پروژه در زمینه خرید و تعمیرات ماشین‌آلات، ۱۳ پروژه در حوزه مدیریت راه‌ها (نصب دوربین و تجهیزات هوشمند جاده‌ای) و ۲۵ پروژه فنی و ساخت، تعمیر و یا تجهیز ساختمان اداری، راهدارخانه، پاسگاه پلیس راه، پایانه بار و مسجد بین راهی افتتاح می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی ۱۱۴ پروژه به اعتبار ۱۰ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال

هم‌زمان با سفر رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان چهارمحال و بختیاری  عملیات اجرایی ۱۱۴ پروژه دیگر با پیش‌بینی اعتبار ۱۰ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال در این استان آغاز خواهد شد.

بر مبنای این گزارش از تعداد پروژه‌های مذکور، ۴۶ پروژه آسفالت محورهای شریانی، اصلی و روستایی، شش پروژه ابنیه فنی و رفع نقاط پرحادثه‌ و پنج پروژه در حوزه ایمنی (خط‌کشی، نصب حفاظ و علائم) خواهد بود.

همچنین عملیات اجرایی ۶ پروژه شامل خرید و تعمیرات ماشین‌آلات، ۲۲ پروژه در حوزه مدیریت راه‌ها (نصب دوربین و تجهیزات هوشمند جاده‌ای)، ۲۶ پروژه فنی و ساخت، تعمیر و تجهیز ساختمان اداری، راهدارخانه، پاسگاه پلیس راه، پایانه بار و مسجد بین راهی و سه پروژه نگهداری راه‌ها در زمینه عملیات راهداری زمستانی آغاز خواهد شد.