شناسهٔ خبر: 150249 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

بازدید هیأت آلمانی از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر

بندر نوشهر یک هیات آلمانی متشکل از مدیران ارشد حمل‌ونقل بین‌المللی اوراسیا از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بندر نوشهر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، یک هیات آلمانی متشکل از مدیران ارشد حمل‌ونقل بین‌المللی اوراسیا از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بندر نوشهر بازدید کردند.

سعید کیاکجوری مدیرکل بندر نوشهر در دیدار با مدیران ارشد و نمایندگان حمل و نقل بین‌المللی اوراسیا از آلمان، اظهار کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در محوطه و پسکرانه بندر نوشهر، از سرمایه‌گذاری در زمینه لجستیک کالا و صنایع تبدیلی تا ساخت انبارهای سرپوشیده چند منظوره، سیلوی غلات و مخازن روغن خوراکی را شامل می‌شود.

کیاکجوری همچنین ضمن تشریح توانمندی‌ها، امکانات و زیرساخت‌های ایجاد شده در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در زمینه صادرات و واردات و ترانزیت انواع کالا، گفت: سیاست‌های سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه سرمایه‌گذاری، بر تسهیل امور و حمایت‌های همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران است.

وی ابراز امیدواری کرد که شاهد همکاری بیش از پیش دو طرف در راستای افزایش تبادلات بازرگانی و ترانزیت به ویژه در مسیر کریدور شمال-جنوب و همچنین سرمایه‌گذاری‌های مشترک در زمینه‌های مورد علاقه باشیم.