شناسهٔ خبر: 150332 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی خبر داد؛

ثبت ۲ هزار و ۳۵۳ درخواست مردمی تا پایان روز دوم ستاد ارتباطات مردمی در شهرکرد

روز دوم ستاد ارتباطات مردمی در شهرکرد مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی در پایان دومین روز از برقراری ستاد ارتباطات مردمی در چهارمحال و بختیاری از ثبت بیش از دو هزار و ۳۵۰ درخواست مردمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهار محال و بختیاری)، حسین مذنب مدیرکل بازرسی, ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به ثبت بیش از دوهزار و ۳۵۰ درخواست مردمی تا پایان روز دوم برپایی ستادرارتباطات مردمی در شهرکرد، گفت: این برنامه یک روز دیگر در شهرکرد برقرار خواهد بود.

وی طرح ستادهای ارتباط مردمی را پلی میان مردم و مسئولین معرفی کرد و افزود: همزمان با دور دوم سفر ریاست محترم جمهور و جمعی از وزاری دولت به استان چهارمحال و بختیاری، سی دستگاه اجرایی به عنوان ستاد مردمی تحت نظارت مرکز ارتباطات ریاست جمهوری در مرکز استان برای خدمت به مردم مستقر هستند.

مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: این وزارتخانه به عنوان  ستاد سیزدهم این مجموعه متشکل از پنجاه مدیر ملی با محوریت راه و شهرسازی به مدت سه روز برای خدمت رسانی به مردم استان چهارمحال و بختیاری حاضر هستند.

مذنب ادامه داد: ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی، همکاری بین پنجاه مدیر حوزه وزارتی و مسئولین استانی زیرمجموعه در قالب سیزده میز ارتباط مردمی شامل میز ارتباطات  سازمان ملی  زمین و مسکن، نهضت ملی مسکن، معاونت مسکن، اداره توسعه مهندسی ساختمان، معاونت شهرسازی و معماری، معاونت حقوقی، بنیاد مسکن، بانک مسکن، راهداری و حمل و نقل و غیره را شامل می شود.

وی خاطرنشان کرد: نامه های مردمی پس از ثبت با دستور بالاترین مقام وزارت مستقر در میز خدمت با حضور کارشناسان مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفته و برای پیگیری به واحدهای مربوطه ارسال می شود.