شناسهٔ خبر: 150356 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان رضوی؛

جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج رهپویان ولایت برگزار شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج رهپویان ولایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با شرکت حداکثر اعضا برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)،  جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج رهپویان ولایت به ریاست حجت الاسلام سلیمانی مسئول شورای فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و اعضای شورا تشکیل شد.

سلیمانی در این جلسه به اجرایی نمودن مسائل توسعه و فرهنگ ایثار، جهاد تبیین، بحث و تبادل، برنامه ریزی و برگزاری مراسم  سالروز گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل و تقدیر از فعالان بسیج پایگاه مقاومت رهپویان ولایت اداره کل اشاره کرد.

همچنین به بررسی و تقویت نیروی انسانی پایگاه بسیج اداره کل درخصوص پایش و بروزرسانی پرونده های بسیج فعال؛ ثبت لیست اسامی اعضا بسیج پایگاه مقاومت اداره کل در سامانه برخط، بررسی و بحث و تبادل و نظر خواهی نسبت به وضعیت ساختاری و جایگاه مهم بسیج در این اداره کل و ارائه شرح وظایف اعضای شورای بسیج اداره کل و آسیب شناسی مسائل امر به معروف و نهی از منکر و طرح عفاف و حجاب فوری؛ تبیین مسائل کمک های مومنانه؛ برگزاری اجرای اردوهای فرهنگی زیارتی و تفریحی و اردوهای راهیان نور بعنوان ۴ دستور کار مطرح کرد، و حاضران نظرات خود را در این خصوص ارایه و آسیب شناسی موارد مطروحه طی صورتجلسه ای تهیه و جهت فرایند اجرایی به تصویب حاضرین رسید.