شناسهٔ خبر: 150366 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

امضای تفاهمنامه همکاری اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان و اداره‌کل میراث فرهنگی

تفاهمنامه مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل فرودگاه‌های استان و اداره‌کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه زاهدان، مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل فرودگاه‌های استان و اداره‌کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد.

 این تفاهم نامه با حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در راستای ایجاد توسعه فعالیت های گردشگری و فراهم نمودن بستر لازم جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی با هدف توسعه همه جانبه گردشگری و به منظور بهره برداری از امکانات و تاسیسات گردشگری از جمله هتل فرودگاهی در اراضی تحت اختیار فرودگاه در قالب طرح ها و برنامه های سازگار با اهداف طرفین به امضاء رسید.

خسروی بنجار اظهار داشت: با توجه به امضای تفاهم‌نامه گسترش همکاری میان دو دستگاه اجرایی با تعامل مثبت مدیران کل، راهکارهای اجرای کامل و عملیاتی نمودن مفاد آن مورد بررسی قرار گرفت.