شناسهٔ خبر: 150392 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری خبر داد:

تلاش راهداران برای پاکسازی و رانش برداری سیل بابل ادامه دارد

مازندران- محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از سیل بردگی در راه روستایی خونکا-زرزمه از بخش بندپی شرقی، قرآن تالار از بخش بابلکنار، گلیا-شیخ موسی، ویشگون-لمسوکلا و کنسلو (مسیر رفت و برگشت) خبر داد و گفت: راهداران این شهرستان با بکار گیری تمام توان خود در حال بازگشایی و پاکسازی محور هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ، محسن محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اظهار کرد: در پی وقوع سیل و بارش شب گذشته محور دچار تخریب ( جسم راه و ابنیه فنی ) شد که بلافاصله پس از این اتفاق اکیپهای راهداری با بکارگیری انواع ماشین راهداری در محل حادثه اعزام و در حال حاضر مشغول به ترمیم و مرمت و بازگشایی مجدد محور مذکور هستند.

وی ادامه داد: نفوذ آب‌های سطحی در لایه‌های سنگی و خاک موجب سرخوردگی و سقوط سنگ‌ها از کوه شده که خوشبختانه آسیب به کاربران جاده ای وارد نشد.

وی افزود: متاسفانه با توجه شرایط توپوگرافی و جغرافیایی استان ما در طول سال شاهد حوادث متعددی در خصوص ریزش و رانش جاده در محورهای کوهستانی هستیم که این امر کار و فعالیت راهداران را دشوار می کند.

مسافران و رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راهها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.