شناسهٔ خبر: 150427 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی ۳ طرح تفکیکی اراضی نهضت ملی مسکن در کمیسیون ماده ۵ خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: طرح های تفکیکی اراضی نهضت ملی مسکن مربوط به ۳ شهر، در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

به گزارش پایگاه خبری وزرارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه کمیسیون ماده ۵ که در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ۳ طرح تفکیکی اراضی ۱۰ هکتاری دولت آباد، ۱۸ هکتاری سید آباد کدکن، ۵.۹ هکتاری کلات بررسی شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: در مجموع  از طرح های مطرح شده طرح دولت آباد و کدکن مصوب و کلات جهت تکمیل و بررسی مجدد ارسال شد.

داعی با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط مشاور طرح ارایه و قبل از طرح در کمیسیون ماده ۵ در کمیته های فنی جانبی بررسی شده است، افزود: پیگیری سریع فرایندهای نهضت ملی مسکن مربوط به کمیسیون ماده ۵ جز اولویت ها است و این موارد هم از نظر تسریع در بررسی به لحاظ کیفی و کمی مورد توجه اعضای کمیسیون است.

وی تاکید کرد: در کمیسیون فنی استان مباحث نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی و کمیسیون ماده ۵ استان، قرار دارد.