شناسهٔ خبر: 150439 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تعمیرات و نگهداری ٣۶ پروژه پل‌ بزرگ آذربایجان‌غربی

46b6200c-7ff0-418e-b9e8-8c57f3c449b4.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ٣۶ پروژه پل‌ بزرگ در استان تعمیر و نگهداری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با توجه به عملکرد شش ماهه اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌ها گفت: در بخش مطالعه و اجرای تعمیرات و نگهداری پل‌های بزرگ در سال جاری ۳۶ پروژه در حال اجرا است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، در ادامه با اشاره به اعتبار تخصیص یافته برای پروژه‌های در حال اجرا در حوزه ابنیه فنی گفت: برای اجرای این تعداد از پروژه‌ها، اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

دست نشان با ابراز رضایت‌مندی از عملکرد همکاران راهداری در احداث ۷ پروژه شاخص و با اهمیت خاطر نشان کرد: احداث پروژه‌های پل قزل آغل الند خوی و پل بناویله سردشت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به همت همکاران راهداری به پایان رسیده است. 

وی ادامه داد: احداث پروژه‌های پل مهلذان خوی با ۹۵ درصد، پل‌پوش آباد اشنویه و پل گلستانه سیلوانا با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی جزو پروژه‌های با اهمیت استان محصوب می‌شوند. 

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: احداث پروژه‌های پل قرخ بلاغ چالدران ۴۰ درصد و پل عابر پیاده قزل عاشق ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در پایان، با بیان اینکه همه همکاران تمام تلاش خود را می‌کنند تا پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسند، اذعان کرد: امید است با تلاش هرچه بیشتر همکاران راهداری در سراسر استان پروژه‌های نیمه کاره به پایان رسیده و در اختیار مردم قرار بگیرند.