شناسهٔ خبر: 150500 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور مشاور امور بانوان و فرمانده مرکز مقاومت بسیج انجام شد

تقدیر از برگزیدگان مسابقه یادداشت نقش زنان در دوران دفاع مقدس

امور بانوان دفتر امور بانوان‌ و خانواده از برگزیدگان مسابقه یادداشت نویسی در موضوع نقش زنان در دوران دفاع مقدس در ستاد وزارت راه و شهرسازی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی،سیده انسیه سید جوادی مشاور امور بانوان‌ و خانواده و حجت الاسلام مجید وین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی از برگزیدگان مسابقه یادداشت علمی با موضوع نقش زنان در دوران دفاع مقدس در سه موضوع با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی کردند.

موضوعات مسابقه جهاد تبیین  شامل سه موضوع، نقش زن و خانواده در دوران دفاع مقدس، نقش زنان در حفظ آثار و ارزش های دوران دفاع مقدس و تاثیر نقش ایثار و از خود گذشتگی مادران و همسران شهدا در جامعه پس از دوران دفاع مقدس بود.

سیدجوادی در این مراسم به رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و زنان همراه آنان چه در پشت جبهه و چه در صحنه و تأسی از حضرت زینب (س) اشاره کرد.

همچنین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی نیز از دفاع مقدس و همچنین لزوم اهمیت به موضوع جهاد تبیین در ابعاد مختلف با توجه به شرایط جامعه و نقش تبیین گری حضرت زینب(س)در قیام عاشورا پرداخت و همچنین استفاده از ظرفیت بانوان مدیر و توانمند در عرصه های مختلف در وزارت را ضروری دانست.