شناسهٔ خبر: 150517 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی راهداری دهگلان برای اجرای طرح راهداری زمستانه

كردستان رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان دهگلان از آمادگی نیروها و ماشین آلات این شهرستان برای اجرای طرح راهداری زمستانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) سامان فتحی اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام طرح راهداری زمستانه و فصل بارش ها، در شهرستان دهگلان ۱۵ دستگاه برفروب سنگین و نیمه سنگین و سه دستگاه خودروی خدماتی و سوخت‌رسانی جهت خدمات رسانی آماده شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان دهگلان اضافه کرد: نیروهای راهداری این شهرستان برای استقرار در دو راهدارخانه این شهرستان در محورهای دهگلان_قروه و دهگلان_حسین آباد در حالت آماده باش هستند.

 فتحی با بیان اینکه راهدارخانه‌ صلوات آباد نیز به صورت مشترک بین شهرستانهای دهگلان و سنندج استفاده می شود، عنوان کرد: با آغاز طرح راهداری زمستانه در مجموع ۲۰ نفر در قالب سه اکیپ در این راهدارخانه ها مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه از همان ابتدای سالجاری دستگاه های نمک پاش بازسازی شده و هم اکنون آماده به کار هستند افزود: ۴۷۵ تن نمک نیز خریداری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان دهگلان با اشاره به وضعیت راههای روستایی گفت: در این شهرستان ۴۳۰ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که تاکنون ۳۲۰ کیلومتر آن آسفالت شده و شاخص بهره مندی روستاها از راه روستایی در مجموع کل روستاها ۷۰ درصد و روستاهای بالای ۲۰ خانوار ۸۱ درصد است.