شناسهٔ خبر: 150558 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه کارگروه زیر بنایی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با حضور مسولان استانی برگزار شد

کارگروه زیربنایی قزوین1 جلسه کارگروه امور زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان قزوین با حضور مسولان استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)،کارگروه امور زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان قزوین با حضور مهدی رجحانی معاون عمرانی استانداری قزوین،سیدعلی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین به عنوان دبیر کارگروه و مدیران دستگاه های اجرایی عضو این کارگروه در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه‌ درخواست بعضی از صاحبان واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی از شهرهای مختلف استان قزوین مطرح و مورد بررسی اعضای کارگروه قرار گرفت. 

در ادامه این کارگروه پیرامون احداث انبار در فضای غیر مسقف ،احداث کارگاه صنایع دستی ،طرح توسعه هتل،طرح شستشو و دانه بندی شن و ماسه ،طرح مجتمع گردشگری عمومی،طرح محصولات بنتی غیر مسطح ،طرح پرورش گوسفند داشتی پر تولید ،احداث واحد پرورش اسب،تغییر کاربری از زارعی به تولیدات ادوات کشاورزی و... با نظر کارشناسان مربوطه و میزان مساحت و مکان مورد نظر در بررسی قرار گرفت. 

در پایان این جلسه اعضای کارگروه پیرامون مصوبات نقطه نظرات خود را اعلام و اعضا در خصوص بعضی از تصمیم های صورت گرفته اعلام نظر کردند.