شناسهٔ خبر: 150591 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری لرستان مطرح کرد:

ایمنی ترددهای برون شهری در اولویت قرار دارد

روز بدون حادثه با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان مانور روز بدون حادثه همزمان با روز یادمان قربانیان سوانح رانندگی، در جاده های این استان برگزار شد.

با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان مانور روز بدون حادثه همزمان با روز یادمان قربانیان سوانح رانندگی، در جاده های این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، با حضور مرتضی شیروانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، عبدی معاون حمل و نقل و دستگاههای خدمات رسان و امداد و نجات، مانور روز بدون حادثه، همزمان با روز یادمان قربانیان سوانح رانندگی، در محل پلیس راه خرم آباد_اندیمشک برگزار شد.

 شیروانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان  هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقا سطح هماهنگی بین بخشی دستگاه های عضو کمیته ایمنی حمل و نقل جاده ای و افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده های این استان ذکر کرد.

وی ادامه داد: همواره مبحث ایمنی در محورهای مواصلاتی و اطمینان از تامین شرایط بهینه جهت ترددهای برون شهری در اولویت کاری این اداره کل قرار داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان با بیان اینکه کاهش حوادث و سوانح رانندگی در جاده ها نیازمند فرهنگ سازی و آموزش همگانی است، افزود: به منظور تحقق اهداف این طرح برنامه های مختلفی نظیر آموزش رانندگان، موتورسواران، ایمن سازی تردد عابرین پیاده و سرنشینان وسایل نقلیه توسط این اداره کل به مرحله اجرا درآمده است.