شناسهٔ خبر: 150618 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از کارکنان بخش ترومای تصادفات رانندگی بیمارستان طالقانی تبریز

دیدار جمعی از مدیران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با حضور در بیمارستان آیت الله طالقانی تبریز از کارکنان بخش ترومای تصادفات رانندگی این بیمارستان تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان در گرامیداشت روز جهانی یادمان قربانیان تصادفات رانندگی و سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز  پرستار، جمعی از مدیران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی به دیدار کارکنان بخش ترومای تصادفات رانندگی بیمارستان آیت الله طالقانی تبریز رفتند.

در این دیدار رضایی رئیس اداره ایمنی ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن تاکید بر نقش کارکنان این بخش در درمان و پیشگیری از مرگ‌ و میر آسیب دیدگان تصادفات رانندگی‌گفت: اهمیت کار کادر درمان این بخش از این نظر است که جلوگیری از مرگ یک نفر موجب پیشگیری از داغدار شدن چندین خانواده و مشکلات اجتماعی بعد از آن می شود.

وی افزود: مرکز ترومای بیمارستان آیت الله طالقانی تبریز دومین مرکز ترومای تصادفات آذربایجان شرقی است که در ماه های اخیر بر اساس مصوبات کمیسیون ایمنی راه های استان توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز راه اندازی و تجهیز شده است.

سومین یکشنبه ماه نوامبر هر سال میلادی به عنوان روز جهانی یادمان قربانیان تصادفات رانندگی نامگذاری شده که امسال با ۲۸ آبان سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار مصادف شده است.