شناسهٔ خبر: 15062 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

از سوی سازمان هواپيمايی كشوری صورت گرفت؛

اعلام آزادسازی نرخ بليت هواپيما برای ۱۷۰ مسير داخلی / ۸۷ مسير همچنان حمايتی هستند

فرودگاه مهرآباد- سوار شدن به هواپیما پس از مدتها كار كارشناسی و تخصصی و بنا بر اجرای بندی از برنامه پنجم توسعه كشور و تصويب شورای عالی هواپيمايی نرخ بليت هواپيما در ۱۷۰ مسير داخلی آزاد و ۸۷ مسير همچنان جزء مسيرهای حمايتی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری با بیان اینكه انگیزه این آزاد سازی بر سه محور مهم چون ارتقاء ایمنی، ایجاد رقابت در سرویس دهی، فراهم شدن زمینه انتخاب برای مسافران استوار است گفت: توسعه اقتصادی كشور در گرو داشتن حمل ونقل هوایی كارآمد و به روز است و آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما توان عملیاتی شركت‌های هواپیمایی‌، سرویس دهی و نوسازی ناوگان هوایی كشور را تضمین خواهد كرد و چنین تصمیمی در بیرون مرزها نیز به عنوان مقدمات رشد و توسعه اقتصادی كاربردی و موفقیت آمیز بوده است.

جعفرزاده همچنین مسیرهایی كه آزادسازی نرخ بلیت در آنها صورت گرفته را مسیرهای منتهی به جزایر كیش و قشم‌، شهرهای نفتی و مسیرهای انفرادی و مسیرهای جدید عنوان كرد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری با اعلام اینكه دستورالعمل آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما و مسیرهای حمایتی صبح امروز به شركت‌های هواپیمایی ابلاغ شده است گفت: این دستورالعمل از تاریخ ابلاغ قابل اجراست.

صبح امروز جلسه‌ای به همین منظور با حضور مدیران عامل شركت‌های هواپیمایی در سالن كنفرانس این سازمان تشكیل شد در این جلسه ضمن استماع  نقطه نظرات مدیران عامل و مسئولان عالی شركت‌های هواپیمایی و دبیر انجمن شركت های هواپیمایی مهندس عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی كشوری ضمن توضیح چگونگی روند آزاد سازی و رعایت موارد قانونی و اجماع نظرات مسئولان ذیربط بر تلاش شركت‌های هواپیمایی در تامین ایمنی و سرویس دهی مناسب به مردم  و حسن اجرای دستورالعمل آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما تاكید كرد./

نظر شما