شناسهٔ خبر: 150630 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با انتشار پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، پیام شهرام مبارکی، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج به شرح زیر است:

بسیج، نهادی انقلابی و مردمی است که از دل مردم برخاسته و در طول چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی، نقشی بی بدیل در حفظ و حراست از ارزش های نظام داشته است. بسیجیان همواره در خط مقدم دفاع از کشور و ملت بوده اند.

مکتب بسیجی، مکتب تربیتی و فرهنگی است که با آموزه های دینی و انقلابی، جوانان را به انسان های شایسته و متعهد تبدیل می کند. و مدرسه ای است که انسان ها را در مسیر رشد و تعالی قرار می دهد.

هفته گرامیداشت بسیج، فرصتی است تا از زحمات و تلاش های این قشر از خودگذشته و ایثارگر، قدردانی بعمل آید.

به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی): "بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، مرهون تفکر بسیجی است و بسیج مجموعه ای است که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر را جمع می کند."

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و 5 آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سر افراز، غیور و مخلص ایران اسلامی و استان وهمچنین بسیجیان عزیز این اداره کل تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.