شناسهٔ خبر: 150645 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همکاری دستگاه‌های خدمات رسان سرعت بخش اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن

کرمان معاون مسکن و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در جلسه مشترک مجموعه راه و شهرسازی با بخشی از دستگاه‌های خدمات رسان طرح نهضت ملی مسکن استان کرمان گفت: همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان موجب تسریع در روند طرح نهضت ملی مسکن استان می شود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با حضور هادی ارشادی معاون مسکن و ساختمان، روسای ادارات و کارشناسان مربوطه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان و نماینده های برخی از دستگاه های خدمات رسان نشست مشترکی در جهت رفع موانع و تسریع در روند طرح نهضت ملی مسکن استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه هادی ارشادی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: همکاری بین بخشی هم افزایی و تعامل دستگاه‌های اجرایی مربوطه، موجب تسریع در روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن شده و این امر با جدیت دنبال خواهد شد.

وی افزود: در استان کرمان با تمام مسائل و مشکلات پیش رو توانسته‌ایم گامی بلند در طرح نهضت ملی مسکن برداریم و بتوانیم پروژه‌های جدیدی را به عملیات اجرایی برسانیم که به ثمر رسیدن این مهم بدون شک همراهی و همکاری جهادی دستگاه‌های خدمات رسان استان را طلب می‌کند.

در ادامه این جلسه به بررسی و آنالیز نهایی هزینه‌های اجرایی شبکه‌های زیرساخت توسط دستگاه‌های متولی جهت پروژه‌های آماده افتتاح تا پایان سال ۱۴۰۲ پرداخته شد.

شایان ذکر است این جلسه در روز یکشنبه مورخ ۲۸ آبان ماه سال ۱۴۰۲ در محل اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان برگزار شد.