شناسهٔ خبر: 150660 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه شهرسازی استان زنجان:

پروانه ساختمانی ۷ هزار واحدمسکونی نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اخذ شده است

مهندس اسماعیلی اصغر زنجان مدیرکل راه شهرسازی استان زنجان،گفت: پروانه ساختمانی هفت هزار واحدمسکونی نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اخذ شده و تلاش می‌شود تا پایان سال پروانه ساختمانی تمام واحدهای مسکونی در حال ساخت اخذ شود.

اصغراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، بر لزوم تسریع در صدور پروانه‌های ساختمانی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان توسط شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: شهرداری زنجان نسبت به صدور پروانه های ساختمانی در پروژه های نهضت ملی مسکن ویژه همکاری کند. 

وی ابراز کرد: تسهیل صدور پروانه ساختمانی پروژه‌ها طرح نهضت ملی مسکن باید مد نظر شهرداری زنجان قرار بگیرد و در این خصوص مدیریت و برنامه ریزی لازم را مد نظر قرار دهند. 

مدیرکل راه شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه پروانه ساختمانی برای هفت هزار واحدمسکونی نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اخذ شده است، گفت: تا پایان سال تمام واحدهای مسکونی های در حال ساخت پروانه ساختمانی اخذ خواهند کرد. 

اسماعیلی تاکید کرد: در زمان حاضر بیش از ۱۹ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در حال ساخت است که حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد آن در شهر زنجان و مابقی در سایر شهرهای استان قرار دارد.