شناسهٔ خبر: 150665 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۸۰۰ تن شن و نمک در بازفت ذخیره شد

زمستان امسال یخ‌بندان و آب‌گرفتگی در چهارمحال وبختیاری بیشتر خواهد بود رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بازفت گفت: ریزش و قنو برداری، ذخیره ۸۰۰ تن شن و نمک، تمیز کردن حدود ۴۰۰ پل بزرگ و کوچک، تعمیر روشنایی گردنه چری و ... از جمله اقدامات زمستانه این اداره است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای چهامحال و بختیاری، مسعود صادقی گفت: بازفت دارای  ۵گردنه برف‌گیر، ۳ راهدارخانه در گردنه چری، تاراز و چمن‌گلی با ۱۵ نیرو انسانی است و ۸۰۰ تن شن و نمک در این مسیر ذخیره شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بازفت با بیان اینکه درخواست تهیه ۲ دستگاه استیجاری بولدوزر و لودر داده شده است، افزود: ۴ تیغه برف‌روب و ۲۲ دستگاه سبک و نیمه سبک در این شهرستان وجود دارد که تعمییرات لازم انجام شده است و یک دستگاه گریدر و یک دستگاه ماشین سبک نیز خریداری و به ناوگان این شهرستان اضافه شد.

وی ادامه داد: ریزش و قنو برداری، ذخیره ۸۰۰ تن شن و نمک، تمیز کردن حدود ۲۵۰ پل بزرگ و کوچک، تعمیر روشنایی گردنه چری و ... از جمله اقدامات زمستانه این اداره است.

صادقی بیان کرد: تابلوهای جاده‌ای همه ساله در فصل تابستان نصب و در فصل زمستان با برف‌روبی از حاشیه راه خارج می‌شوند لذا کمبود تابلوها تابستان‌ها جبران خواهد شد.

وی در پایان گفت: کمبودهایی در شهرستان وجود دارد اما با امکانات موجود نهایت خدمات را ارائه می‌دهیم و این کمبودها مانع خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای نمی‌شود.