شناسهٔ خبر: 150688 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری البرز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

هفته بسیج مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گرانقدر و غیور صمیمانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)، علی زندی‌فر با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گرانقدر و غیور صمیمانه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسیج عظیم‌ترین نیروی مردمی است که در پرتو آینده‌نگری و ژرف‌اندیشی امام راحل(ره) و با هدف صیانت از اصول، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل گرفت و با هدایت‌های راهگشای مقام معظم رهبری، به پیشرفت و بالندگی رسیده است.

بسیج و بسیجی، نماد اخلاص و تداعی‌گر ایثار و دلاوری، پرچمدار ولایت‌مداری، شکوه جهاد و خدمت‌رسانی خالصانه و صادقانه و بی‌منت و سمبل مقاومت در برابر ظلم و یاری‌رسانی به مظلوم است و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی): "بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، مرهون تفکر بسیجی است و بسیج مجموعه‌ای است که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر را جمع می‌کند."

امروز فرهنگ بسیجی به یک نماد متبلور و افتخار آمیز تبدیل شده و بسیجی بودن پدیده‌ای مبارک و معنادار است که وظیفه همه آحاد ملقب به این لقب ارزشی در حفظ و تداوم آن را سنگین‌تر از قبل نموده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان بابصیرت، ایثارگران و خانواده‌های گرانقدر و معزز شهدا و جانبازان گرامی و خانواده بزرگ اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تبریک گفته، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) را از ایزد منان مسئلت دارم.