شناسهٔ خبر: 150703 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه آهن شرق خبر داد؛

بررسی میزان پیشرفت پروژه سالار شادمهر با حضور معاون فنی و زیربنایی راه آهن کشور

ریل قطار راه آهن مدیر کل راه آهن شرق گفت: به منظور بررسی میزان پیشرفت پروژه مهم کمربندی سالار-شادمهر، معاون فنی و زیربنایی راه آهن کشور از این بلاک جدیدالاحداث بازدید کرد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی حکامی قاسمی مدیر کل راه آهن شرق اظهار کرد: معاون معاون فنی و زیربنایی راه آهن ج. ا. ا به همراه مدیر کل خط و سازه‌های فنی راه آهن، جهت بررسی مشکلات و توافقات صورت گرفته و میزان پیشرفت پروژه از کمربندی سالار-شادمهر بازدید کردند. 

وی خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه سالار شادمهر، عملیات مانور، اتصال و انفصال قطارهای باری حامل مواد معدنی در مسیر سنگان به مقصدهای ذوب آهن اصفهان، بندرعباس، گل گهر سیرجان و غیره در گلوگاه ترافیکی تربت حیدریه حذف شده و از طرفی فاصله مکانی بین ایستگاه‌های سالار و شادمهر نیز به نصف کاهش می‌یابد که این عوامل منجر به کاهش حدود ۶ ساعت زمان رفت و برگشت قطارها در این مسیر خواهد شد. 

به گزارش روابط عمومی راه آهن شرق، حکامی قاسمی ضمن تشکر از مدیران ارشد راه آهن کشور، این بازدیدها را در راستای اعتقاد راسخ مدیر عامل راه آهن به توسعه زیرساخت‌های ریلی شرق و افزایش سهم راه آهن در جابه‌جایی بار و مسافر دانست.