شناسهٔ خبر: 150714 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:

مردم برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند

۱۴۱ خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به شرایط جوی حاکم بر استان تأکید کرد: مردم برای اطلاع از وضعیت جاده‌های استان با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار کرد: در پی فعالیت سامانه بارشی، نیروهای راهداری در آماده باش کامل قرار دارند و با استقرار در سطح محورهای استان از انسداد آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آورند. 

وی با اشاره به آماده باش ۲۱۰ دستگاه ماشین آلات، ۲۲۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۳۰ گروه به منظور مقابله با بحران‌های احتمالی، افزود: در حال حاضر با تلاش نیروهای راهداری تمامی محورها باز هستند اما مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های استان با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده‌ها هستند. 

جولانژاد تأکید کرد: با توجه به هشدارهای صادر شده مبنی بر احتمال وقوع سیلاب، در تلاش هستیم با اقدامات سریع و به موقع از انسداد محورها جلوگیری کنیم.