شناسهٔ خبر: 150726 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد در تمامی محورهای اصلی لرستان برقرار است

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: در پی بارش‌های اخیر تردد در تمامی محورهای اصلی استان برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی لرستان؛ مرتضی شیروانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در خصوص تردد در محورهای استان اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر، تمامی محورهای اصلی استان باز و تردد به صورت عادی برقرار است. 

وی ادامه داد: در شهرستان معمولان در دو محور روستایی بن لار و چولهول با توجه به بالا آمدن سطح آب به طور موقت مسدود شده اند، در حال حاضر راهداران در منطقه مستقر هستند تا در صورت فروکش کردن آب، عملیات بازگشایی محورها انجام شود. 

شیروانی بیان کرد: در حال حاضر ۳۶۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین، ۳۸ پایگاه راهداری، ۴۰۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۳۸ تیم، به منظور مقابله با بحران‌های احتمالی و انجام راهداری زمستانی در تمامی محورهای استان مستقر هستند. 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان تاکید کرد: هم استانی‌ها می‌توانند قبل از سفر از طریق برقراری تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور مطلع شوند.