شناسهٔ خبر: 150730 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اضافه شدن ۸ سامانه ثبت تخلف و ۶ دوربین نظارتی به مجموعه مدیریت راه‌های استان یزد

مدیر کل راهداری یزد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: در راستای افزایش ایمنی و امنیت راه‌های استان یزد، تعداد ۸ سامانه دوربین ثبت تخلف و ۶ سامانه دوربین نظارتی، به مجموعه سامانه‌های هوشمند استان اضافه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، محمد رستگاری اظهار کرد: در سفر اخیر رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور به استان یزد، افزایش و تعویض سامانه‌های نظارتی استان به تصویب رسید. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد افزود: در همین راستا ۸ سامانه دوربین ثبت تخلف و ۶ سامانه دوربین نظارت تصویری به مجموعه سامانه‌های هوشمند مرکز مدیریت راه‌های استان اضافه شده است. 

رستگاری اذعان کرد: با توجه به فرسوده و قدیمی بودن برخی از سامانه‌های هوشمند سطح استان، تعداد ۱۶ مورد از این دوربین‌های فرسوده با دوربین‌های جدید، جایگزین شد. 

وی خاطرنشان کرد: اختصاص تعداد ۱۰ دوربین ثابت عکسبرداری با قابلیت سه‌گانه تردد شماری، عکس‌برداری و رطوبت‌سنجی به استان یزد نیز از جمله مصوبات سفر رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور به استان یزد بود که امید است به زودی محقق شود.