شناسهٔ خبر: 150732 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گام بلند اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان یزد؛

احداث و بهسازی پاسگاه‌های پلیس‌راه در راستای ارتقاء ایمنی و امنیت

پاسگاه پلیس راه استان یزد معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد از ساخت و انجام تعمیرات اساسی بیش از ۷۰ درصد پاسگاه‌های پلیس‌راه استان یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان یزد، حامد معتمدی تعمیر، بازسازی و احداث سه ساختمان پلیس‌راه در استان را گامی بلند در جهت عملیات نوسازی و بهسازی ساختمان‌ها و پاسگاه‌های پلیس‌راه عنوان کرد و گفت: از مجموع پنج پاسگاه پلیس‌راه موجود در استان، ساخت پاسگاه مهریز اتمام و عملیات جاری در سه ساختمان دیگر در حال انجام است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان افزود: پیرو پیگیری‌های متعدد و با توجه به نیاز و بحث اثرگذاری پلیس‌راه در افزایش ایمنی و امنیت استان، عملیات احداث یک قرارگاه با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال، پاسگاه اردکان_چوپانان با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال و نوسازی پاسگاه خرانق نیز با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال در حال انجام است.

معتمدی خاطرنشان کرد: عملیات فوق نقطه عطفی در تعمیر، نگهداری، بازسازی و احداث پلیس‌راه‌های استان است که امیدواریم در آینده نزدیک پروژه ساختمان پلیس‌راه اردکان و تفت را نیز کلید بزنیم و به‌این‌ترتیب کلیه پاسگاه‌های استان به‌روزرسانی شود.