شناسهٔ خبر: 150758 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی شهرستان دماوند خبر داد؛

اجماع مسئولان قضایی، اداری و دستگاه‌ها برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز

همتی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند گفت: برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در دماوند هیچ خط قرمزی نداریم و همه مسئولان دماوند در این خصوص وحدت رویه دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ احمد همتی رئیس راه و شهرسازی دماوند افزود: جلسه شورای اداری دماوند با حضور همه مسئولان برگزار شد و مسئولان در خصوص مقابله با ساخت‌های غیر مجاز اجماع کردند. 

وی با بیان اینکه ملاک برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز قانون است، افزود: اصلاح طرح‌های هادی روستایی در دست انجام است و در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز خط قرمزی نداریم اما از تخریب دیوار کشی‌ها که اموال مردم است ناراحت می‌شویم، انتظار ما این است که مردم به منابع ملی و طبیعی و دولتی دست درازی نکنند و قانونمند باشند. 

همتی خاطرنشان کرد: هماهنگی چندین دستگاه جهاد، شهرداری، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و… شامل ماشین آلات و منابع انسانی هزینه‌های زیادی برای مجموعه دولت در تخریب تصرفات دارد و در این خصوص از مردم شریف شهرستان خواستارعدم همکاری با متصرفان هستیم و به متصرفین نیز هشدار می‌دهیم که در این خصوص اقدامات جدی‌تری در راه است.