شناسهٔ خبر: 150762 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته بسیج

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته بسیج مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، ۵ آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به ملت ایران اسلامی و بسیجیان غیور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، متن پیام حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته بسیج به این شرح است:

بی تردید یکی از پایه گذاری های بی نظیر در جمهوری اسلامی ایران به دست معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، بسیج بوده است.

رهبر عظیم الشان انقلاب نیز بسیج را بحق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامیده و می فرمایند: امروز اگر شما جلوه‌های زیبای پُرشور حضور جوانان را در صحنه‌های پُرخطر فلسطین و لبنان مشاهده می کنید، این الگوگیری از بسیج است.

اگر در دوران دفاع مقدس "بسیج" یک سازماندهی دفاعی برای مقابله با دشمنان انقلاب بود اکنون یک محورعملیاتی برای تحقق بخشی به مقوله پیشرفت و رفع مشکلات جامعه در همه عرصه‌ها است که مصداق عینی آن را در عرصه سلامت در سال های گذشته شاهد بودیم.

بی تردید پایه و اساس این انقلاب و دوام و قوام این سرزمین تا به امروز مرهون ایمان و ولایت پذیری بسیجیان است و تا همیشه ایران اسلامی به برکت این اطاعت و همراهی همچون نگینی در جهان اسلام وسراسر دنیا می درخشد.

آنچه امروز استکبار و صهیونیسم جهانی را بیش از هر زمان دیگری وحشت زده و نگران ساخته انتشار فرهنگ بسیج و مقاومت در بین مردم آزادی‌خواه در سراسر دنیاست که منجر به حرکت های بزرگی همچون طوفان الاقصی در غزه گردیده و البته پشتیبانی آزادی خواهان را به دنبال داشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی بویژه علمدار جبهه مقاومت و بزرگ بسیجی انقلاب "سردارشهید حاج قاسم سلیمانی"، هفته بسیج و ۵ آذرماه سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی و بسیجیان عزیز استان چهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.