شناسهٔ خبر: 150806 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظام مهندسی راه و شهرسازی استان زنجان:

مقررات ملی ساختمان در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن شهر قیدار به صورت مطلوبی رعایت شده است

نظام مهندسی رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با توجه به بازرسی انجام شده مقررات ملی ساختمان در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن شهر قیدار به خوبی رعایت شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، احسان ذبیحیان رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان  به همراه جمال خلجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قیدار روز دوشنبه از واحدهای نهضت ملی مسکن شهر قیدار و همچنین تعدادی از پروژه‌های در حال ساخت این شهر بازدید کرد.  

وی با اشاره به بازدید انجام گرفته از روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر قیدار، بیان کرد: طبق بازدید و بررسی انجام شده از عملیات اجرایی پروژه‌ها، مقررات ملی ساختمان در پروژه به خوبی رعایت شده است.  

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان، همچنین توانایی فنی عوامل سازنده و دستگاه نظارت در اجرای پروژه‌ها را مطلوب اعلام کرد و گفت: مشکل خاصی تا این مرحله از اجرای پروژه مشاهده نشد و درخصوص برخی موارد با عوامل پروژه همفکری شد. 

ذبیحیان، تصریح کرد: مصالح استفاده شده در اجرای پروژه‌ها استاندارد و کیفیت لازم را دارند و اجرای مهار دیوارهای پیرامونی به درستی انجام شده است.