شناسهٔ خبر: 150815 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارگاه ظرفیت‌های قانونی و روش‌های توسعه بازار در حوزه فناوری و دانش بنیان برگزار شد

راه هوشمند کارگاه ظرفیت‌های قانونی و روش‌های توسعه بازار در حوزه فناوری و دانش بنیان با هدف کمک به توسعه کسب و کار و نحوه ارائه طرح توسط فناوران به سرمایه گذاران و بهره برداران، به عنوان بخش مهمی از رویداد راه هوشمند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوی سازمان راهداری، کارگاه کارگاه ظرفیت‌های قانونی و روش‌های توسعه بازار در حوزه فناوری و دانش بنیان با مباحثی از جمله تدوین طرح کسب و کار، ظرفیت های قانونی و روش های توسعه کسب وکارهای دانش بنیان، تجاری سازی و ارزش گذاری فناوری و همچنین شیوه های ارائه به سرمایه گذار، به صورت آنلاین از روز پنج شنبه ۲۵ آبان آغاز شده و تا روز جمعه ۳ آذرماه ادامه دارد.

به گفته حمزه ذاکری، رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، این برنامه فرصتی برای این فناوران است تا با شرکت در کارگاه‌های توانمندسازی، دانش و مهارت‌های خود را بهبود بخشند و احتمال موفقیت در رویداد راه هوشمند و انجام پروژه های کلان را افزایش دهند.

به گزارش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شرکت در کارگاه های توانمندسازی برای ادامه حضور منتخبین در غربالگری اولیه، در ادامه فرآیند رویداد، الزامی و برای سایر فناوران در برنامه فرصت مجدد اختیاری است.