شناسهٔ خبر: 150828 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

فرودگاه شهدای شاهرود آماده برگزاری تمرین کامل طرح اضطراری

فرودگاه شاهرود جلسه جلسه هماهنگی تمرین کامل طرح اضطراری فرودگاه شهدای شاهرود با حضور کارشناس ستادی دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و همچنین نمایندگان کلیه ادارات، سازمان‌ها و نهادهای درگیر در اجرای این تمرین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه شاهرود جلسه هماهنگی تمرین کامل طرح اضطراری فرودگاه شهدای شاهرود باحضور کارشناس ستادی دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و همچنین نمایندگان کلیه ادارات، سازمان‌ها و نهادهای درگیر در اجرای این تمرین برگزار شد.

در این جلسه سناریوی وقوع حادثه فرضی، شرح وظایف و شرایط تردد افراد در مناطق طبقه‌بندی شده فرودگاهی و نیز انجام عملیات اطفا و امداد و نجات در این مناطق مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. گفتنی است این تمرین هر دوسال یکبار با هدف ارزیابی توان سازمان‌ها در زمان بروز سوانح هوایی، آمادگی و چگونگی مدیریت بحران در شرایط مختلف، آشنایی مجموعه فرودگاه با سایر ارگان‎‌های درگیر در شرایط بحران، رفع نواقص احتمالی و افزایش توان عملیاتی در هنگام بروز سوانح برگزار می‌شود.