شناسهٔ خبر: 150861 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر به ‌مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

هفته بسیج - بوشهر مدیر کل راه و شهرسازی بوشهر در پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، ۵ آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به ملت ایران اسلامی و بسیجیان غیور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر متن پیام سید محمود دستغیبی مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر به مناسبت هفته بسیج به این شرح است:

بسیج، نهادی انقلابی و مردمی است که از دل مردم برخاسته و در طول چهل و  پنج سال عمر انقلاب اسلامی، نقشی بی بدیل در حفظ و حراست از ارزش های نظام داشته است.

به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : "بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، مرهون تفکر بسیجی است و بسیج مجموعه ای است که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر را جمع می کند.

آنچه امروز استکبار و صهیونیسم جهانی را بیش از هر زمان دیگری وحشت زده و نگران ساخته انتشار فرهنگ بسیج و مقاومت در بین مردم آزادی‌خواه در سراسر دنیاست که منجر به حرکت های بزرگی همچون طوفان الاقصی در غزه گردیده و البته پشتیبانی آزادی خواهان را به دنبال داشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی بویژه علمدار جبهه مقاومت و بزرگ بسیجی انقلاب "سردارشهید حاج قاسم سلیمانی"، هفته بسیج و ۵ آذرماه سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی و بسیجیان عزیز استان بوشهر  تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.