شناسهٔ خبر: 150865 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای آذربایجان شرقی اعلام کرد:

نوسازی ۲۴ دوربین نظارت تصویری جاده‌ای و نصب ۹ مورد سامانه جدید در استان آذربایجان شرقی

مدیریت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: ۲۴سامانه نظارت تصویری جاده‌ای در استان به دوربین‌های جدید با تکنولوژی پیشرفته مجهز می‌شوند و ۹ مورد سامانه نظارت تصویری جدید نیز در گردنه‌ها و نقاط حادثه‌خیز مهم استان نصب و راه اندازی خواهد شد و تعداد این سامانه‌ها به ۳۳ مورد افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان با بیان نوسازی ۲۴ دوربین نظارت تصویری جاده‌ای و نصب ۹ مورد سامانه جدید در استان آذربایجان شرقی گفت: تصاویر دوربین‌ها در محل اتاق مانیتورینگ مرکز مدیریت راه‌های استان دریافت شده و در موقع وقوع رخداد و حوادث جاده‌ای و همچنین نیاز به عملیات راهداری، در کم‌ترین زمان ممکن اکیپ‌های امداد رسان به محل اعزام شده و نسبت به انجام عملیات امدادرسانی اقدام می‌کنند. 

علیزاده گفت: علاوه بر سامانه‌های مذکور ۶ سامانه عکس برداری ثابت نیز در محورهای مهم استان نصب و راه اندازی خواهد شد که تصاویر این سامانه‌ها به وب‌سایت سازمان ارسال می‌شود و مسافران و رانندگان می‌توانند با مراجعه به وب سایت سازمان به آدرس http://۱۴۱. ir  تصاویر این دوربین‌ها را دریافت و نسبت به تصمیم گیری مناسب برای انجام سفر اقدام کنند.