شناسهٔ خبر: 150885 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان رضوی انجام شد؛

برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری گناباد با حضور مردم

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان گناباد با حضور فرماندار، اعضای شورای تامین و کلیه اعضای ستاد شهرستانی با شیوه ای متفاوت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، سعید خواجه رییس اداره راه و شهرسازی گنابادگفت: در راستای فعال نمودن حلقه های میانی در مباحث مربوط به بازآفرینی شهری در محلات دارای بافت فرسوده، اقدام شایسته ای با راهبری فرماندار انجام شد.
در این جلسه که با بازدید اعضا از کلیه معابر و نقاط محدوده شهرک توحید گناباد همراه بود، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در محل مسجد موسی ابن جعفر (ع) این شهرک مسئولین پاسخگوی درخواست نمایندگان شهروندان بودند.

 رییس اداره راه و شهرسازی گناباد، ضمن تشریح بسته های تشویقی محدوده های بازآفرینی، برخی پروژه های اجرایی بازآفرینی از جمله دیوار ساحلی که در بازدید هفته گذشته نصرالهی رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری، خیاطان و نماینده سازمان مدیریت و برنامه کشور از شهرک توحید مورد توجه قرار گرفته بود، را تشریح کرد.

تعیین برنامه زمانبندی اجرای مصوبات توسط دستگاهای متولی از دیگر موارد این جلسه بود.

گفتنی است شهرک توحید به مساحت حدود بیست هکتار واقع در حاشیه میدان آزادی شهر گناباد و داری محدوده مصوب بارآفرینی شهری است.