شناسهٔ خبر: 150900 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مشاور امور بانوان:

منشور ستاد حجاب وعفاف وزارت راه و شهرسازی ابلاغ می شود

امور بانوان مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی گفت: به زودی منشور ستاد حجاب وعفاف وزارتخانه ابلاغ خواهد شد.

به گزار ش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیده انسیه سید جوادی از برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف وزارت متبوع خبر داد و ضمن تشریح  اهمیت موضوع عفاف و حجاب  تکالیف عمومی و اختصاصی را در حوزه ستادی به طور کامل و با ذکر مسئولین اجرایی برشمرد. 

در این نشست حاضران ضمن بیان نظرات و پیشنهادات و دیدگاه در این خصوص، بر اهتمام ویژه در خصوص اجرایی کردن دقیق تکالیف در حوزه ستادی و همچنین تعمیم به تمامی مجموعه های وزارت تاکید کردند.

سید جوادی در ادامه افزود: با توجه به مصوبات جلسه مزبور جلسات طبق تقویم اجرایی و به صورت مستمر و ماهانه با حضور فعال تمامی اعضا برگزار و ضمن تدوین دستورالعمل های لازم در این خصوص، به زودی احکام اعضای ستاد حجاب و عفاف امضا و ابلاغ می شود.

مشاور امور بانوان عنوان  کرد: با توجه به اهمیت و جدیت موضوع  مصوبات جلسه به صورت کامل و دقیق بررسی و به تمامی اعضا ابلاغ و پیگیری در خصوص ارائه گزارشات منظم و اجرایی کردن دستورالعمل ها و تکالیف انجام خواهد شد.

همچنین در این جلسه مدیر کل  گزینش، مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت  عملکرد وحقوق شهروندان، رئیس  مرکز بسیج، مشاور فرهنگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و دبیر ستاد اقامه نماز، معاون حراست و نماینده معاونت مسکن  حضور داشتند.

وی تأکید کرد: ان شاءالله بزودی منشور ستاد حجاب وعفاف وزارتخانه ابلاغ خواهد شد.