شناسهٔ خبر: 150901 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات بهسازی سامانه‌ها و تجهیزات در فرودگاه‌ها و سایت‌های ارتباطی کمک ناوبری و راداری استان کرمان

فرودگاه کرمان با حضور مدیرکل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، ضمن بازدید از از پروژه های بهسازی تجهیزات وسامانه های فرودگاهی فرودگاه‌های استان کرمان، از ۳۰ پروژه در حال انجام زیر ساخت‌های الکتریکال و مکانیکال نیروگاه‌های برق و تأسیسات سیستم‌های روشنایی سطوح پروازی، دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی پست پاساژ برق در فرودگاه‌های شهدای بم، جیرفت،سیرجان، رفسنجان و کرمان بازدید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه کرمان، با حضور میرسعید صفی‌نیا مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پروژه‌های بهسازی تجهیزات و سامانه های فرودگاهی  فرودگاه‌های استان کرمان بازدید شد.

صفی‌نیا در حاشیه این بازدیداظهار کرد: بازید از ۳۰ پروژه در حال انجام زیرساخت‌های الکتریکال و مکانیکال نیروگاه‌های برق و تأسیسات، سیستم‌های روشنایی سطوح پروازی دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی، پست پاساژ برق در فرودگاه‌های شهدای بم، جیرفت، سیرجان، رفسنجان و کرمان انجام و دستور دقت و تسریع در بهسازی‌ها داده شد .

علی جزینی زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به برنامه‌های مصوب در حوزه تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی تاکید کرد و گفت: دستور انجام عملیات بهسازی و نوسازی در حوزه های تجهیزاتی، تسهیلاتی و سامانه‌های فرودگاهی برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب و سفر آسان برای مردم تا پایان سال ۱۴۰۲ در حوزه فنی و مهندسی و تسهیلاتی در ۵ فرودگاه عملیاتی استان کرمان داده شد.

صفی نیا نیز در پایان در جلسه ای با کارکنان حوزه تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی در حضور مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان مسائل مختلف این اداره را بررسی کرد و پاسخ لازم از سوی مدیرکل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی داده شد.