عبدالله حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان املاک و مستغلات تحت اختیار خود را از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده، با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www. setadiran. ir) و با شماره مزایده ۲۰۰۲۰۰۱۲۷۱۰۰۰۰۰۲ به صورت الکترونیکی به فروش میرساند، گفت: تاریخ انتشار اسناد مزایده ۲ آذرماه ۱۴۰۲ بوده و مهلت دریافت اسناد مزایده تا پایان ۱۱ آذر ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۳ ظهر است.
وی اظهار کرد: مهلت ارسال پیشنهاد از تاریخ ۲ آذرماه ۱۴۰۲ تا ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲ تا ۱۲ظهر است و تاریخ بازگشایی پاکتها ۲۳ آذرماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح بوده و زمان اعلام به برنده ۲۳ آذرماه۱۴۰۲ ساعت ۱۱.۴۵ صبح می باشد.
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه تمام شرایط مزایده در اسناد مندرج در سامانه (www. setadiran. ir) موجود بوده و باید موارد لازم رعایت شود، تاکید کرد: برگزاری مزایده تنها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت است و تمام مراحل فرایند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده در صورت وجود (هزینههای مربوطه)، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران از این طبق امکانپذیر است.
حیدری افزود: تمام اطلاعات املاک و مستغلات شامل مشخصات، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده بررسی و انتخاب است.
وی با اشاره به اینکه وصول پیشنهادات تنها از تاریخ ۲ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ صبح تا تاریخ ۲۲ آذرماه۱۴۰۲ ساعت ۱۲ ظهر بوده و ارائه پیشنهادات خارج از تاریخ ذکر شده به هیچ عنوان امکانپذیر نیست، بیان داشت: مهلت دریافت اسناد مزایده تا پایان۱۱ آذرماه ۱۴۰۲تا ساعت ۱۳ ظهر امکان پذیراست.
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، بازگشایی پاکتهای حاوی پیشنهادها را راس ساعت ۹ صبح به تاریخ ۲۳ آذرماه در ساختمان شماره یک راه و شهرسازی واقع در اراضی پایین کوه نبش میلاد ۲۱ اعلام کرد و افزود: شرکت در مزایده و ارائه پیشنهادات تنها از طریق سامانه ستاد به نشانی http://setadiran.ir خواهد بود.
حیدری ابراز داشت: متقاضیان شرکت در مزایده باید حتما تصویر مستندات واریزی (۵ درصد مبلغ اولیه شرکت در مزایده فیش واریزی و یا ضمانت بانکی) را در سامانه ستاد ایران بارگذاری نموده و اصل فیش واریزی و ضمانت نامه بانکی را تا قبل از بازگشایی پاکات مزایده به این اداره کل واقع در خیایابان خرمشهر روبه روی اداره کل امور مالیاتی و دارایی ساختمان شماره دو اداره کل راه و شهرسازی زنجان واحد امور املاک به شخص سهرابی تحویل نمایند، در غیر این صورت مسئولیت هر گونه عواقب بعدی در خصوص مورد مزایده و غیره بر عهده متقاضی خواهد بود.
وی در ادامه تصریح کرد: واریز مبلغ پیشنهادی توسط برنده مزایده پس از کسر ۵ درصد سپرده شرکت در مزایده به فاصله هفت روز پس از ابلاغ باید صوت گیرد.
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: انتقال سند مورد مزایده تنها به نام برنده مزایده صورت خواهد پذیرفت و شناسه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان جهت اخذ ضمانت نامه بانکی به شماره ۱۴۰۰۲۶۳۶۲۹۷ است.
حیدری گفت: متقاضیان جهت رفع هر گونه ابهام و اجتناب از اشتباه در نحوه نگارش پیشنهاد قیمت و ارسال آن، مطالب داخل اسناد به دقت مطالعه شود و در صورت داشتن هر گونه سوال د ر ساعات اداری به معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به نشانی خیابان خرمشهر مراجعه کنند.
وی بیان داشت: علاقمندان به شرکت در مزایده باید جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه ۰۲۱-۱۴۵۶ تماس حاصل کنند.
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، یاد آورشد: اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استانها در سایت سامانه www. setadiran. ir بخش ثبت نام /مزایدهگر موجود است.