شناسهٔ خبر: 150922 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت آغاز هفته بسیج

هفته بسیج مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی ۵ آذرماه تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، متن پیام تبریک اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت آغاز هفته بسیج به این شرح است:

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و قطع دست استکبار جهانی ، در چنین شرایطی امام خمینی (ره)  در پنجم آذر ۱۳۵۸، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.
 
بسیج و بسیجی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاه بسیار والایی برخوردار است چرا که  بسیجی در تمام مقتضیات زمانی در صحنه بوده و برای استقلال و عزت کشور تلاش می کند. 

بسیج یکی از نهادهایی است که از ابتدای شکل‌گیری در کنار مردم بوده و کارهای ارزشمندی انجام داده است و از گذشته تا به امروز در همه عرصه‌ها حضور داشته و تلاش کرده تا گام بلندی در راستای مرتفع کردن مشکلات کشوربردارد. 

امروز به عینه شاهد حضور بسیجیان در عرصه‌هایی همچون محرومیت‌زدایی  هستیم  و  بدون شک روز پنجم آذرماه باید یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین روزها در تاریخ انقلاب اسلامی قلمداد  می شود  چرا که منجر به تشکیل بسیج مستضعفان شد و برکات خوبی هم تاکنون داشته است. 

اینجانب آغازهفته بسیج را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، و کارکنان بسیجی و ایثار گر تبریک و تهنیت  گفته و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری را از درگاه خداوند متعالی مسئلت دارم و برای ایشان آرزوی سلامتی و طول عمربا عزت  دارم.