شناسهٔ خبر: 150954 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

امروز در سفر وزیر راه و شهرسازی به شهر جدید اندیشه انجام شد

ادای احترام بذرپاش به مقام شامخ شهدا و بازدید از مرکز فرهنگی یادمان دفاع مقدس شهر جدید اندیشه

اندیشه وزیر راه و شهرسازی در شهر جدید اندیشه با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد و در ادامه از مرکز فرهنگی یادمان دفاع مقدس این شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز دوم آذر با حضور در شهر جدید اندیشه با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد  و در ادامه از مرکز فرهنگی یادمان دفاع مقدس این شهر بازدید کرد.

بر اساس اعلام شرکت عمران شهرهای جدید، مقرر است تا مرکز فرهنگی دفاع مقدس و یادمان شهدای گمنام در کنار گلزار تکمیل شود. مساحت  زمین این مرکز که هم‌اکنون در حال احداث است ۱۳۰۰۰ مترمربع است و برنامه‌ریزی شده تا ۱۴۰۳ به اتمام برسد.

بر این اساس، پروژه مشارکتی مسکونی کاسپین، پروژه مشارکتی مسکونی، پروژه مشارکتی مسکونی نرگس ۱، پروژه مشارکتی مسکونی لاله، پروژه مشارکتی مسکونی تجاری هزاردستان ، پروژه مشارکتی کوهسار ، پروژه مجتمع مسکونی بنفشه (خودمالکی) از افتتاح های امروز خواهد بود.

همچنین، مجتمع تجاری مهرگان به تعداد ۲۸ واحد، مجتمع تجاری پاسارگاد  پروژه خدماتی مریم امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.

افتتاح سرای فرهنگ و هنر محله در فاز ۴ و زمین ورزشی روباز در فاز ۳ از پروژه‌هایی است که در برنامه افتتاح وزیر راه و شهرسازی قرار دارد.