شناسهٔ خبر: 150955 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راهداری استان یزد

پروژه بازسازی اساسی پاسگاه پلیس‌راه یزد – طبس با اعتبار ۶۰ میلیاردی به بهره‌برداری رسید

افتتاح پلیس راه پروژه بازسازی اساسی پاسگاه پلیس‌راه یزد – طبس با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، با حضور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد و همزمان با افتتاح ۱۳ باب ساختمان پاسگاه و قرارگاه پلیس‌راه در سطح کشور، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، حامد معتمدی در رابطه با افتتاح پاسگاه پلیس‌راه محور یزد به طبس اظهار کرد: پاسگاه پلیس‌راه یزد طبس به متراژ اعیانی ۶۵۰ مترمربع و عرصه ۵ هزار مترمربع به مبلغ تجمیعی شصت میلیارد ریال به صورت اساسی بازسازی و مرمت شد.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، افزود: پروژه فوق همزمان با افتتاح ۱۳ باب ساختمان پلیس‌راه و قرارگاه پلیس‌راه در استان‌های ایلام، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خوزستان، هرمزگان، گلستان، گیلان، سیستان و بلوچستان و یزد با حضور محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نق جاده‌ای استان یزد، حسن مراد بیگی جانشین فرماندهی پلیس‌راه استان و سایر مسئولین، به بهره‌برداری رسید.

معتمدی با بیان اینکه به طور میانگین سالانه ۱۵ باب پاسگاه پلیس در سطح کشور احداث و بهره‌برداری می‌شود، تصریح کرد: بازسازی و افتتاح این اماکن در راستای همکاری و هم‌افزایی با پلیس‌راه فراجا، ارتقاء امنیت راه‌ها، ترفیع ایمنی، کاهش حوادث رانندگی و ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای صورت می‌گیرد.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با احداث این مجموعه و مجموعه‌های دیگر از جمله قرارگاه پلیس‌راه و پاسگاه پلیس‌راه اردکان به چوپانان که در حال احداث است، بتوانیم کیفیت خدمات به مردم شریف کشور را ارتقاء بخشیم.