شناسهٔ خبر: 150959 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در جمع خبرنگاران:

کمیته راهبری حمل‌ونقل جاده‌ای میز گفتگوی بخش دولتی و خصوصی برای رفع مشکلات حوزه حمل‌ونقل

شهرکی معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: کمیته راهبری حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در واقع میز گفتگوی بخش دولتی و بخش خصوصی جهت رسیدگی به مطالبات و مشکلات حوزه حمل‌ونقل است که امروز پنجاه و هشتمین نشست آن به میزبانی استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در حاشیه برگزاری نشست کمیته راهبری حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: جلسات پایش حوزه حمل‌ونقل کشور با حضور نمایندگان تمامی دستگاه‌های مؤثر در حوزه تولید خدمات حمل‌ونقل، در سطح وزارت راه و شهرسازی برگزاری می‌شود.

حمیدرضا شهرکی افزود: در جلسات پایش مطالبات فعالان عرصه حمل‌ونقل از جمله سرمایه‌گذاران، متصدیان، رانندگان و ... که تأثیر بسزایی در این حوزه دارند مطرح و از طریق دستگاه‌های مربوطه پیگیری می‌شود.

شهرکی اضافه کرد: در همین راستا نشست کمیته راهبری حمل‌ونقل جاده‌ای کشور که یک نشست کارشناسی است با حضور تمامی تشکل‌ها و اتحادیه‌ها در حوزه رانندگان، شرکت‌های حمل‌ونقل، سرمایه‌گذاران تشکیل و طی آن نیازها و مطالبات و سیاست‌هایی که توقع دارند مدیران دولتی مربوطه جهت رفع مشکلات آنان اقدام نمایند، مطرح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جمع‌بندی موضوعات مطرح شده در کمیته راهبری پس از دسته‌بندی و مشخص شدن اولویت‌ها، در جلسات پایش مطرح و تصمیم‌گیری می‌شود.