شناسهٔ خبر: 15096 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفت

اعطای اعتبار نامه اعضای جدید هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان قزوین

نظام مهندسی قزوین طی مراسمی با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مسئولین استان ضمن تقدیر از خدمات هیات مدیره پیشین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین اعتبار نامه های اعضای منتخب ششمین دوره به آنها اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، پس از برگزاری ششمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و تایید آن توسط دستگاه نظارت و اجرای انتخابات، اعتبارنامه های اعضای منتخب توسط مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به امضا رسیده و طی مراسمی به آنها اعطا شد.

استاندار قزوین در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده طی سالهای گذشته اظهار داشت: آغاز به کار هیات مدیره جدید بهانه ای شد تا از نزدیک با دست اندرکاران حوزه ی نظام مهندسی و خدمات آن در استان آشنا شویم.

فریدون همتی با اشاره به موفقیت های کسب شده در حوزه خدمات مهندسی گفت: امیدواریم اعضای جدید نیز همچون گذشته با تلاش مسئولانه و خالصانه این روند رو به رشد را پی گرفته و گامهای موثرتری در راستای تحقق حقوق شهروندی در رهگذر عمل به قانون در رشته های هفت گانه مهندسی بردارند.

استاندار قزوین با اشاره به جمعیت حدود ۹۰۰۰ نفری سازمان نظام مهندسی به عنوان بزرگترین تشکل فنی و تخصصی بیان کرد: بنای دولت تدبیر و امید اینست تا جایی که ظرفیت وجود دارد مسئولیت و تصدی گری حوزه های اجرایی به سازمان ها، نهاد و تشکل های خصوصی واگذار شده و دولت تنها وظیفه مدیریتی و نظارتی داشته باشد.

همچنین حامد مانی‌فر مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین نیز با حضور در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات هیات مدیره پیشین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: امیدواریم اعضای جدید نیز همانند دوره های قبل، توجه به مسایل فنی و تخصصی و کیفی را مورد توجه و در دستور کار خود قرار دهند.

مانی‌فر همچنین عنوان کرد: امیدواریم فضای رکودی که در شهرسازی و ساخت و ساز به وجود آمده با برنامه ریزی های جدید و با توجه به کیفیت زندگی شهری تغییر کرده و این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین همچنین با اشاره به اینکه تا کنون سه دوره ارزیابی مسکن مهر در کشور اتفاق افتاده بیان داشت: خوشبختانه تاکنون استان قزوین مقام اول این ارزیابی را در کشور کسب کرده که این امر نشان دهنده ی ضرورت و توجه به کیفیت مسکن و امر مهندسی ساختمان در سطح  استان می باشد.

مانی فر در پایان افزود: مجموعه جدید منتخب هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان تلفیقی از تجربه ی گذشته و نیروی تازه نفس امروزی می باشد که امیدواریم این ترکیب هرچه بیشتر در جهت رشد و تعالی شهر در کنار هم گام بردارند.

در این مراسم که در محل سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شده بود همتی استاندار قزوین، حبیبی معاون عمرانی استاندار، مانی فر مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان قزوین و فرخزاد رییس سابق نظام مهندسی ساختمان  و عضو شورای شهر قزوین حضور داشتند.

نظر شما